Kuidas panna oma koduleht maksimaalselt oma kasuks tööle?

Tänapäeva kiiresti arenevas veebis on raske leida ettevõtet, kellel puuduks oma koduleht. Mõnel on neid isegi mitu. Kuid kui paljud ettevõtted ka tegelikult mõtlevad, mis on nende kodulehe eesmärk? Nii palju on kodulehti, mis ehitatakse minimaalse ideega üles ning seejärel jäetakse niisama seisma, lootes, et keegi märkab seda ja siis hakkavad tellimused iseenesest tulema. Me kõik teame, et see ei toimi nii.

Tihti näen, kuidas koduleht muutub hoopis kohustuseks (rahaline kulu), mitte ei genereeri kasumit, mis on enamus ettevõtete eesmärk.

Nii palju, kui mina olen oma koostööpartnerite käest küsinud, olen saanud vastuseks, et eesmärk on müüa oma tooteid/teenuseid ehk raha teha. Hästi, eesmärk on selge. Aga kui küsin: Kuidas täpselt seda teha plaanitakse? Miks peaksid kliendid just neilt ostma? Kuidas nad teavad, et nende tooteid/teenuseid vajatakse? Kes on nende konkurendid jne. – Tihti saan vastuseks, et pole veel sellele mõelnud ega teata vastust.

Need on ainult mõned üksikud küsimused, mida endalt küsida, enne kui raha tegemisele suunatud kodulehte tegema asuda. Neid küsimusi on terve rodu, millega peaks arvestama. Kõiki küsimusi läbi mõelda muidugi ei suudaks keegi, isegi kui suudaks, jääks võibolla paljud kodulehed üldse publitseerimata.

ITProf on välja arendanud mudeli, kuidas panna peaaegu ükskõik, mis kodulehe maksimaalselt enda kasuks tööle. Meie meetodid on läbi aegade läbi proovitud ning tõestatud toimivatena. Siin ei ole tegemist mingi kosmoseteadusega. Me järgime lihtsaid reegleid ja nippe juba projekti algstaadiumis, et kodulehe tulevik oleks roosiline.

Mõned näited 20-st maailma  kasumlikust veebiärist:

NB! Ma jätan nende kodulehtede uurimistöö, sellest, kes nad on ja mida nad teevad, teie teha. Idee on selles, et maailmas on palju kodulehti, mis teenivad suuri kasumeid, miks see ei võiks olla ka Sina?

Amazon – sissetulek – $1,084 sekundis

amazon

Google – sissetulek – $929 sekundis

eBay – sissetulek – $290 sekundis

Yahoo! – sissetulek – $200 sekundis

Alibaba – sissetulek – $176 sekundis

Expedia, Inc. – sissetulek – $106 sekundis

Priceline – sissetulek – $97 sekundis

AOL – sissetulek – $77 sekundis

Facebook – sissetulek – $63 sekundis

Baidu – sissetulek – $38 sekundis

Overstock – sissetulek – $35 sekundis

Skype – sissetulek – $27 sekundis

Zynga – sissetulek – $27 sekundis

Taobao – sissetulek – $25 sekundis

Groupon – sissetulek – $24 sekundis

Orbitz – sissetulek – $24 sekundis

Yandex – sissetulek – $14 sekundis

ClickBank – sissetulek – $11 sekundis

 

Please follow and like us:

Leave a Comment