kuidas-valida-logo

Teie ettevõtte jaoks valitud nimi ja logo on peaaegu sama tähtsad kui tooted või teenused, mida kavatsete müüa. Kui valite oma nime ja logo hästi, jäävad nad teie klientidele meelde ja meenutavad neile teie ettevõtte pakutavat väärtust.

Tegelikult, aitab hästi välja valitud nimi ja logo isegi välja paista konkurentsi seast. Nimelt teie kliendid mõtlevad teie meeldejääva ärinime ja logo peale koheselt,
kui nad kohtavad teie tooteid või teenuseid turul.

Valige ettevõtte nimi

  1. Tehke kõikvõimalikele ärinimedele ajurünnak ning kirjutage kõik nimed üles, mis pähe tulevad. Isegi need, mis esialgu imelikud või sobimatud tunduvad, sest hiljem võib seda osaliselt kombineerida teiste nimedega nimekirjast.
  2. Valige lühike nimi. Enamikel juhtudel peaks ärinimi olema piisavalt lühike, et seda oleks lihtne meelde jätta ja kirjutada. Mitte ainult teie klientidele ei oleks see lihtsam vaid ka teie enda jaoks, kui hakkate kodulehe nime valima.
  3. Valige nimi, mida on lihtne hääldada. Kui ärinimi on raskesti hääldatav, on teie klientidel teid raske internetis või oma telefoniraamatus üles leida.
  4. Valige meeldejääv nimi. Teie ettevõtte jaoks valitud nimi peaks aitama klientidel teie äri meelde jätta ja tagada, et teie ettevõte eristuks teiste ettevõtete seas.
  5. Valige nimi, mis vastab teie imagole. Kui soovite näiteks oma kliendi lojaalsuse tundeid inspireerida, valige nimi, mis kutsub esile nende meeltes kodutunde.
  6. Valige nimi, mis muudab teie ettevõtte ilmseks, nii et teie potentsiaalsed kliendid ei pea arvama, mida te müüte. Näiteks kui müüte kinkekorve, võite ka oma nime lisada kinkekorvidele.
  7. Tehke kindlaks, et teie ärinime pole kellegi poolt veel valitud. Võite pöörduda äriregistri poole, et näha, kas soovitud nimi on juba valitud.
  8. Kontrollige, kas soovitud nimi kuulub juba mõne kaubamärgi alla (loe patendeeritud), mis tähendab, et peate valima teise nime.
  9. Kaubamärke saate kontrollida Patendiameti kaudu või veebis (nt Googeldades).
  10. Kirjutage soovitud nimi paberile ja ning lugege see endale kõvasti ette. See aitab teil otsustada, kas teile meeldib, kuidas see välja näeb ja kõlab, enne kui asute seda käiku laskma.

Valige ettevõtte logo

  1. Uurige logosid, mida teie konkurendid kasutavad. Sel moel võite veenduda, et teie valitud logo pole kellegi omaga sarnane. Oluline on, et teie logo eristuks teie klientide mõtetes.
  2. Otsustage, millist pilti soovite logoga edastada. Teie logo peaks teie klientidele selle pildi silmade ette manama.
  3. Mõelge, milliseid värve te peaksite oma logos kasutama, mis esindaksid teie ettevõtet maksimaalse mõjuga. Näiteks, kui teie ettevõte on suunatud lastemänguasjade edasimüümisele, siis tasuks vältida tumedaid värve.
  4. Looge mõned erinevad logod, või laske oma disaineril seda teha. Sel moel saate neid võrrelda ja valida selle, mis teie arvates teie äri kõige paremini esindab.
  5. Küsige oma perekonna ja sõprade käest, mida nemad arvavad. Te võite oma logo vägagi armastada, kuid hiljem avastate, et see tekitab teistes negatiivseid tundeid. Saades erinevaid arvamusi, võib olla teile kasulik.
  6. Valmistage oma logo nii suures mõõdus kui ka väikses. See võib aidata teil otsustada, kas soovitud logo on eri tüüpi turundusmaterjalide jaoks sobiv.
  7. Võrrelge oma soovitud logo värviliselt ja mustvalgega. Viimaks veenduge, et olete oma logo värvi ja mõõtmetega 100% rahul.

Leave a Comment

Copyright © 2018 WebPlanet Media Group